Paint

Har redan hunnit med att vara i stallet och måla min garderob och klockan är bara 2, bra jobbat!
Håller på att göra om i mitt rum, rensade bort allt skräp förra veckan och igår började pappa spackla så nu kan det målas när som! Ska ha vitt rum, så stilrent tycker jag. Med gammaldags spegel och fina vita korgan, kan det bli bättre? Få lite med ljus i mitt rum, något som verkligen behövs. Så jag är glad ;). Dock så är jag helt vit om händerna nu och jag ska jobba om 2 timmar. Det är väl det värsta med att sitta i kassan, att händerna/naglarna måste se bra ut hela tiden. Men jag tycker ju om att måla naglarna så jag har inte så mycket emot det ;)
Bild från när Nikita tömkörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0